17 oktober: Workshop WhatsApp

Vrijwel iedereen is inmiddels bekend met WhatsApp en heeft dit al op de smartphone geïnstalleerd. De beginvaardigheden zoals ontvangen en verzenden van en reageren op berichten kennen de meeste mensen wel en u weet ook hoe u emoji toevoegt aan uw bericht. Maar er kan nog zoveel meer… In deze workshop gaan we een stapje verder!

De volgende onderwerpen kunnen aan de orde komen:

• Reageren op een specifiek bericht in een bestaand gesprek
  • Een bericht markeren als favoriet (een ster toevoegen)
  • Foto’s en video’s delen

Let op: deze workshop gaat alleen over WhatsApp op de smartphone – dus niet op tablet en/of pc!

Wilt u weten hoe het werkt?

Kom met uw smartphone naar de workshop en ga – na een korte inleiding door een van onze medewerkers – zelf aan de slag met behulp van onze vrijwilligers. Breng voor de zekerheid ook uw oplader mee, zodat u ook bij een (bijna) lege accu kunt doorwerken.

Aanmelden is niet verplicht, maar wel erg gewenst! Aanmelden kan tot en met uiterlijk  16 oktober via het formuliertje onder deze tekst of meld u aan tijdens het Digitaal Spreekuur (dinsdags en donderdags in de bibliotheek). Op die manier weten we hoeveel mensen er komen en kunnen we daar rekening mee houden.

•    Waar: in de bibliotheek gemeente Nijkerk, Frieswijkstraat 99
•    Wanneer: donderdag 17 oktober
•    Hoe laat: van 13.30-15.00 uur (inloop vanaf 13.15 uur)
•    Deelnamekosten: deelname is gratis, maar wij hebben geen bezwaar tegen een vrijwillige bijdrage…